YO, la 60 de ani ti-ai indeplinit visele ?

        Amintirile de-o viata si momentele dulci le savurezi la aniversari.

      Mai ales la acele aniversari  care au adunat in ele ani de experiente, de bucurii , de tristeti, de reusite si esecuri, de dezvoltare si regres, ani care au determinat evolutia ta ca om, ca afacere, ca brand.

       Mai ales la aniversarea a 60 de ani de viata , varsta pe care si  Brand-ul YO sirop de fructe  si-o serbeaza anul acesta.  Cu acest prilej,  YO sirop de fructe si-a provocat consumatorii sa  ia o hartie si sa scrie toate experiențele pe care și-ar dori sa le traiasca pana la varsta de 60 de ani.

         Hmmm … interesanta provocare, mai ales ca nu m-am gandit niciodata pana acum sa imi fac anumite rezolutii pe termen atat de lung si nici nu am avut curiozitatea de a ma imagina pe mine la 60 de ani.

         Asa ca, mi-am luat laptop-ul din dotare si gandurile din sertarele mintii si mi-am pus pe hartia electronica vreo cateva idei.    😀

14681660_1105762772873921_4393645236610465176_n

         Desigur, pana la 60 de ani probabilitatea de a-mi fi gasit marea dragoste, de a-mi fi intemeiat o familie si de a avea o securitate materiala satisfacatoare, este foarte mare.  Aceste rezolutii mi le-am pus in minte inca din adolescenta.

           Insa, gandindu-ma la provocarea YO, cu mintea si sufletul de acum, mi-ar placea ca la 60 de ani :

  • sa fiu la fel de optimista ca la 20,  la fel de vesela ca la 30, mult mai implinita decat la 40, mai plina de sanatate decat la 50 si  mereu activa pana la 70, 80…100  😀
  • sa ma uit in ochii copiilor si nepotilor mei , sa ma vad pe mine la varsta lor si sa zambesc a prea plin de fericire sufleteasca   ❤
  • sa plec in cel putin doua vacante pe an, in locuri nedescoperite inca, unde sa intalnesc oameni buni si frumosi si autentici, astfel incat sa am inca speranta ca nu ne pierdem umanitatea si stralucirea din noi, ca nu suntem doar „homo homini lupus” in cautarea avutiilor si a renumelui si a gloriei
  • sa nu imi pierd speranta si credinta … niciodata. Speranta si credinta in realizarea visurilor si atingerea telurilor, speranta si credinta in oameni, intr-o lume cat mai buna, cat mai orientata spre protejarea naturii, cat mai adevarata si reala si prea putin fatarnica si rea si meschina
  • sa fiu o sursa de inspiratie si de exemplu pozitiv pentru oamenii din viata mea sau pentru cei care, la un moment dat, si-au intersectat destinele cu al meu, pentru ca nu poate fi nimic mai profund satisfacator decat sa stii ca ai insemnat ceva bun in viata cuiva.

Si mi-as mai dori ceva … mi-as dori sa ajung la 60 de ani, sa deschid laptop-ul si sa bifez rand pe rand rezolutiile de mai sus ca fiind indeplinite, in timp ce imi  torn un pahar de sirop YO cu apa minerala și ma las purtata in amintiri de gustul dulce al copilariei.

 

12661947_903418189775048_8454427701564490514_n

 

Lasă un răspuns

